KLACHTENREGELING

Klachtenregeling


Bent u niet tevreden over een contact met onze praktijk?

We stellen het erg op prijs dat u de moeite neemt om ons hierop te attenderen.  Als we weten wat uw onvrede is kunnen we er namelijk mee aan de slag. Mocht u dus een klacht, opmerking of suggestie hebben dan kunt u dat op de volgende manieren aan ons kenbaar maken.


Via ons online klachtenformulier


Mocht het op deze manier niet lukken dan kunt u ook contact

opnemen met de assistente via de mail: infohapvangemerden@ezorg.nl

Na het in behandeling nemen van uw klacht zullen we een fysieke of telefonische afspraak met u inplannen om de klacht te bespreken.

We streven ernaar om deze klachten binnen 2 maanden af te handelen.


SKGE

Als we er op deze manier niet uitkomen, of u heeft behoefte aan contact met een een onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan is het mogelijk om uw klacht in te dienen bij de SKGE.
 

De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. Hij/zij kiest hierin geen partij en heeft daarom geen oordeel.

Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt in contact komen met de SKGE via

https://www.skge.nl/klachten-indienen

Online klachten formulier

Share by: