Klachtenregeling
Bent u niet tevreden over een contact met onze praktijk?
We stellen het erg op prijs dat u de moeite neemt om ons hierop te attenderen. Als we weten wat uw onvrede is kunnen we er namelijk mee aan de slag. Mocht u dus een klacht, opmerking of suggestie hebben dan kunt u dat op de volgende manieren aan ons kenbaar maken.
Via ons online klachtenformulier
Mocht het op deze manier niet lukken dan kunt u ook contact
opnemen met de assistente via de mail: infohapvangemerden@ezorg.nl
Na het in behandeling nemen van uw klacht zullen we een fysieke of telefonische afspraak met u inplannen om de klacht te bespreken.
We streven ernaar om deze klachten binnen 2 maanden af te handelen.
SKGE
Als we er op deze manier niet uitkomen, of u heeft behoefte aan contact met een een onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan is het mogelijk om uw klacht in te dienen bij de
SKGE.
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. Hij/zij kiest hierin geen partij en heeft daarom geen oordeel.
Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U kunt in contact komen met de SKGE via